lauantai 20. syyskuuta 2014

EKA TYÖ :)

Perjantai päivä oli HIENO!! sainpas oppia uutta ja tehtiin IHKA ekaa työtä.
opin väreistä PALJON uutta muunmuassa:

- mitä väriä kuuluu pitää työhaastattelussa tai oikeuden istunnossa
- mikä lisää uskottavuuttasi ja mikä ei, vaalenapunainen joka sattuu olemaan LEMPIVÄRINI on juurikin se väri jokä VÄHENTÄÄ uskottavuuttasi!!! kiitti täsätäkin tiedosta! :)

MISTÄ tulee uskomus että mies/poika käyttää sinistä ja nainen/tyttö punaista
sekä vanhanpiian väri on violetti/lila.

SININEN väri Rauhoittaa
ORANSSI väri lisää nälän tunnetta
KELTAINEN auttaa keskittymiseen/oppimiseen

Uusi opettaja Anne on niin ihana suorastaan imin hänestä tietoa. kun muistelen omaa ammattikoulu aikaa noin 20 vuotta sitten en ollut OLLENKAAN näin innoissani.


Opettaja Anne
ja mun luokkakavereitani <3 <3 <3 
Katja (viluissaan..)

Sari 

Paula

Katja ja Paula 


Opettaja kysyi jokaisen inhokkiväriä??
mulla oli Oranssi, Kirkkaan keltainen ja vihreä ja sellainen ärtsyn punainen
ja sitten siihen työhon jota koitin innokkaana muitten oppilaiden kanssa väkästää, mä en yksinkertaisesti oo yhtä lahjaks kuin nää muut, mä tein parhaani eli hätiköiden hutaisin.
KAIKKI JOUTUIVAT TEKEMÄÄN TYÖN INHOKKIVÄRISTÄÄN JA SEN VASTAVÄRISTÄ!


HAHMOTUSTA!










Minä koitin saada yhtä hienoa työtä kuin muut ja kyllähän opettaja kyseli että huomaatko tässä työssäsi perhosen ( teinkö sen tietoisesti? no EN ees huomannut!!! ) ja huomaatko että tässä on tasapaino ( no en huomannut tasapainoa EN! ja sen ihan annoin tulla julkikin!) siis kultainen leikkaus??? mikäs ihme sekin on??




viimeinkin valmiina seinällä... 
näkisittepä ne muiden ihanuudet mun on VAAN tälläinen...

Ei muuta kun matkaa kohti uusia tuulia..
kyllä mä OPIN!! se on varma!

Ei kun etätehtävän kimppuun... ei oo sekään VAIKEE!!!
(mitkä ovat trendi värit ja muotisuuntaus talvi 2014, kevät, kesä 2015)











2 kommenttia:

  1. Etkö oikeesti muka tehnyt perhosia??? Mä vaan sanon, että jos tosiaan vahingossa teit noin kolmiulotteisia perhosia, niin älä anna liian yrittämisen pilata sitä taitoa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sari <3 tätä kannustusta mä kaipaan.. potki vaan mua persiille.. ku tuntuu et putoon teen mestareiden kelkasta!

    VastaaPoista